Semmi extra

2013.06.06. 07:00

Hacsak az nem, hogy a héten kétszer aludtam el, meseolvasás közben, ruhástul. Anna szerint meglepetésszerűen történt mindez, egy pillanat alatt. Én csak azt tudom, hogy olyan fáradtnak éreztem magam mind kétszer, mint még soha előtte. Lehet, hogy kicsit pihennünk kéne? De, hiába mondom a gyerekeknek, hogy ne keljenek fel ötkor, meg hatkor, nem hallgatnak rám.

De, ahogy a cím is jelzi, tényleg nincs most semmi különös, az idő többé kevésbé tavaszi, ennek örömére június 1-től napközben már nem kell fűteni, csak éjszakára. Persze, ha nem lennének gyerekek, magunk miatt nem fűtenénk, de így kell. Érekes lesz az elszámoló számla.

Mindketten járnak a megfelelő intézménybe, Anna dolgozik, augusztusban szeretne nyelvvizsgázni. Én pedig, tekintettel arra, hogy mint megtudtam, pont a hazautazásunk első két hetében lesz igazgatási szünet a közigazgatásban, amikorra az ügyintézéseket beütemeztük, elkezdtem levélben intézni, amit lehet. Bízom benne, hogy ha a könnyebbeket kilövöm előbb, akkor a maradék már nem lesz annyira megterhelő. Nem szeretek hivatalokba járni, sem itt, sem ott. Bármilyen meglepő is ez.

Ma, kedd van, bent voltam Stephanie-nál a bölcsiben, aki segített kitölteni a szerződést, amit kisfiúnk jövő évi bölcsijével kapcsolatban kell megkötnünk a várossal. Nagyon komoly dolog ez, kérem szépen. A polgármester írja alá! Az én fiam egy fontos ember, már régóta sejtettem, de a mai nap után senki sem állíthatja az ellenkezőjét.

Mindenki vigyázzon magára, remélem, hogy az árvíz csak a szemetet viszi el, és komolyabb kár nem keletkezik, de ahogy olvastam, nem sok jó várható.

A bejegyzés trackback címe:

https://herblay406.blog.hu/api/trackback/id/tr995344544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása