Ilyet sem láttam még

2013.05.16. 07:00

Kisfiúnk hétvége óta küzd a lázzal, nagyon magas lázzal. El is vittük hétfőn orvoshoz, most kellett először ilyet tennünk. Nagyon aranyos, 50-es doktor nénit találtunk, Anna egyik betege ajánlotta. Kislányunk nehezményezte, hogy őt nem vizsgálta meg. Ilyet sem láttam még (1), eddig úgy tapasztaltam, a gyerekek kifejezetten tartanak az orvosoktól, úgy látszik, jól kondicionáltuk a lányunkat az egészségügyhöz.

Lementem kedd reggel, kiváltani a felírt gyógyszert, ám mivel a hiányzó oltásokat is felírta a doktornő, ezért nem volt elég az 50 euró, amit magammal vittem. A patikus szeme sem rebbent, azt mondta, hogy ráérek vele délután, felírta mennyivel tartozom - rögzítette az összeget a számítógépen, adott róla egy nyomtatott papirt - és a kezembe nyomta a gyógyszert valamint a vakcinákat is. Ilyet sem láttam még (2).

De, összességében kicsit lazábban vagyunk, mint egy hete, kedvenc anyósom is itt volt, mint írtam róla. Amikor kivittem Beauvaise-ra a reptérre, háromszor egymás után elrontottam a kihajtókat, letérőket, ahol ki kellett volna mennem. Ilyet sem láttam még (3), ezért végül nem is a pályán mentünk. Ilyen ideges régen voltam, de ő is majdnem sírógörcsöt kapott. De, odaértünk a reptérre időben, hazaért, a pilóta nem vétette el a repteret.

Bementünk múlt héten Párizsba Annával, amíg Edit - kedvenc anyósom neve a keresztségben - vigyázott gyermekeinkre, hogy beiratkozzam arra a nyelvtanfolyamra, amihez a múlt alkalommal már nem jutott időm csatlakozni, valamint, hogy kicsit együtt legyünk, sétáljunk. A séta és a kis kiszakadás a mókuskerékből sikerült is, de  a nyelvtanfolyamot nem sikerült megtalálnunk. Hazaértünk, írtam nekik egy mailt, hogy szeretnék beiratkozni, de nem találtuk meg az irodát. A válasz lényegében arról szólt, hogy nagyon kell figyelnem, mikor legközelebb személyesen keresem őket, mert az adott utcában összesen 3 - azaz három - darab 53. házszám van. Ilyet sem láttam még (4). Erre nem készültem.

A tavasz nálunk azóta őszbe csavarodott - ilyet már láttam, de most szívesen kihagytam volna -  nagy széllel és esőkkel, hideggel és borús éggel. Nem tudom, mi lesz a vége, majd kiderül, remélem, szó szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://herblay406.blog.hu/api/trackback/id/tr885299684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása