Minden, ami van

2013.04.25. 07:00

Egész türhető az állapotunk, legalábbis Anna nem lett még betegebb, két este gyengélkedett, de összességében olcsón megúszta. Az én erekam kezd alakulni. Kedden voltam újra nyelsuliban, és elmentem Mme Beauchamp-hoz, beszélgetni. Nagyon jó volt, de mint minden kezdet, ez is elég nehézkesen indult, de nagyon aranyos a néni, szerintem jókat fogunk beszélgetni. A gyerekek jól vannak, kislányom oviba jár, kisfiúnk pedig kedden és csütörtökön továbbra is bölcsibe megy.

A Securité Social írt egy levelet, amiben kérnek egy személyazonosító okmányt, valamint egy születési anyakönyvi kivonat másolatot, francia nyelven. Ezzel kapcsolatban Anna nagyszülei intézkedtek Szegeden, már meg is kaptuk postán a kivonatot. Kedden be is mentem vele a hivatalba, bemutattam nekik. Azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy nem tudja, hogy ez elég lesz-e, vagy sem, mindenesetre elkérte a telefonszámomat, ha bármi még szükséges lenne, akkor fel fognak hívni. Úgyhogy, remélem, hamarosan lesz Annának Társadalombiztosítási száma is.

Továbbra is várjuk a családtámogatást a CAF-tól, még mindig nem sikerült nekik elutalni a pénzt, igaz, még "csak" négy hónapja mondták azt először, hogy minden papír megvan - persze utána még kellett egy kört futni velük a bénázásuk miatt, de erről már írtam.

Így vagyunk. Jövő héten érkezik kedvenc unokahúgom Angliából, melegváltásban utána kedvenc Anyósom is, majd miután ő elment, egy hétre rá jön Anna unokatestvére. Úgyhogy, mozgalmas májusunk lesz.

De a lényeg, hogy a várva várt tavasznak köszönhetően, ma is lebicegtem a gyerekekkel a játszótérre ahol a zöld gyepen - nem, nem birka bégetett - , hanem fociztak a srácok. Volt köztük három Messi, legalábbis a pólójuk felirata szerint, egymást cselezték.

Kellemes további tavaszi sétákat, illetve kinek mi jut belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://herblay406.blog.hu/api/trackback/id/tr95243573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alice in Wonderland 888 2013.04.25. 08:53:20

Szia KnockKnock!

Jobbulást mindenkinek!

Nekünk 6 hónap után kezdték el folyamatosan folyósítani és az első alkalommal megkaptuk az első 6 havi összeget.

Szép napokat,
Karine

KnockKnock 2013.04.25. 10:22:57

@Karinette:
Szia Karinette!

Igen, sejtem, hogy nem lesz rövid idő. De abban azért bízom, hogy most, hogy már 40 napja minden náluk van, képesek lesznek május elejétől utalni. Itt a tavasz!!!!!

lobab 2013.04.28. 15:41:57

Az a helyzet hogy május 5-én mi is beugranánk, Aránytestvérem, megtekinteni benneteket. Est ce qu' c' est possible, Monszenyőr?

KnockKnock 2013.04.28. 16:34:02

@lobab: Gyertek, már amennyiben tudtok jönni nap közben. Ugyanis aznap váltja egymást unokahúgom és anyósom.

lobab 2013.04.29. 13:03:23

nap közben, értettem.
Ok, jövünk.

lobab 2013.05.05. 08:48:11

Az utcara emlekszem, de a hazszam nincs meg. Delutan 2-3 korul, ok? Csók
süti beállítások módosítása